jueves, 2 de febrero de 2012

Jan Work

Ostras! -1 grau a les 7 del matí! El passeig de la Fosca ha sigut ràpid avui!

Doncs com sembla que farà fred tot el cap de setm
ana aprofitaré per penjar les fotos de les feines fetes al gener que han estat moltes (almenys per a mi, que, com diria en Tomàs Molina, sóc una mica gandulota).

Ostras! -1 grado a las 7 de la mañana! El paseo de la Fosca ha sido rápido hoy!

Pues cómo parece que hará frío todo el fin de semana aprovecharé para colgar las fotos de los trabajos hechos en enero que han sido muchos (al menos para mí, que, como diría Tomàs Molina(presentador tel tiempo en TV3), soy un poco gandulota- esto sólo lo pillan los que ven TV3 :)


Això és una funda nòrdica que he fet pel meu fill... no té res a veure amb el meu treball artístic, però la meva feina m'ha costat ...



Esto es una funda nórdica que he hecho para mi hijo... no tiene nada que ver con mi trabajo artístico, pero mi tiempo me ha costado ...

a otra cosa mariposa ...


El 27 de gener es va inaugurar a Barcelona Intercanvis, una proposta molt interessant que han organitzat el Laboratori Creatiu d'Amics de les Arts i Joventuts Musicals de Terrassa i la Galeria Paspartú de Barcelona, on s'han exposat conjuntament l'obra de sis artistes de cada entitat. Aquí teniu els enllaços:
El 27 de enero se inauguró en Barcelona Intercanvis, una propuesta muy interesante que han organizado el Laboratori Creatiu de Amics de les Arts y la Galería Paspartú de Barcelona, donde se han expuesto conjuntamente la obra de seis artistas de cada entidad. Aquí tenéis los enlaces:

laboratoridelsamics.blogspot.com/2012/01/intercanvi.html
www.galeriapaspartu.com

I aquestes són les obres amb les que he col·laborat:
Y estas son las obras con las que he colaborado:

Rosa de febrer 100 x 100 òxid sobre ferro
Rosa de febrero, óxido sobre hierro

Taca enfinestrada 90 x 90 collage sobre ferro
Mancha enventanada, collage sobre hierro


other thing ... Pilarín

A l'escola de gravat de Sant Cugat ens van proposar de fer un llibre d'artista. Jo he fet el que he pogut ... la tècnica no és bona (encara porto la "L" penjada a l'esquena en aquest tema) però em va agradar el poder explicar una petita història sobre la solidaritat i l'empatia sense paraules:

En la escuela de grabado de Sant Cugat nos propusieron hacer un libro de artista. Yo he hecho lo que he podido ... la técnica no es buena (todavía llevo la "L" colgada a la espalda en este tema) pero me gustó el poder explicar una pequeña historia sobre la solidaridad y la empatía sin palabras:












my first day


Quin dia més maco per començar un blog ... M'encanta la neu!

Feia temps que pensava d'obrir un blog i quan millor que un dia de neu i fred en el que no sortiré si no és per passejar a la Fosca.

La intenció idealista seria fer d'aquest blog un diari personal de les coses que faig i de les que m'agraden cara als meus amiguets ... però no sé si faré com sempre que he començat un diari (només uns 20 en la meva vida) o com sempre que he començat una dieta (només unes 300). De moment us penjo aquesta foto que he fet des dels terrats de Terrassa cap a les 11 del matí.

Qué día más "chulo" para empezar un blog ... Me encanta la nieve!

Hacía tiempo que pensaba abrir un blog y cuando mejor que un día de nieve y frío en el que no saldré si no es para pasear a la Fosca.

La intención idealista sería hacer de este blog un diario personal de las cosas que hago y de las que me gustan cara a mis coleguillas ... pero no sé si haré como siempre que he empezado un diario (sólo unos 20 en mi vida) o como siempre que he empezado una dieta (sólo unas 300). De momento os cuelgo esta foto que he hecho desde las terrcitas de Terrassa hacia las 11 de la mañana.