lunes, 8 de octubre de 2012

Dear opi

Bufff, tot l'estiu sense penjar res al blog... em sembla que sóc una mica "gandulota", no? però aquesta setmana ha passat una cosa que m'ha fet molta "ilu" i per això la penjo.
Fa uns mesos vaig portar uns poemes visuals al I Cicle de Poesia Visual al Carrer, organitzat per l'Ajuntament de Terrassa-Arts Visuals,  i em van seleccionar una de les que veieu a la fotografia.

 Bufff, todo el verano sin colgar nada en el blog... me parece que soy un poco "gandulilla", no? pero esta semana ha pasado una cosa que me ha hecho mucha "ilu" y por eso la cuelgo.
Hace unos meses llevé unos poemas visuales al I Ciclo de Poesía Visual a la Calle, organizado por el Ayuntamiento de Terrassa-Artes Visuales, y me seleccionaron una de las que veis en la fotografía.


 












El lloc és privilegiat perquè està a la Rasa, davant de la Sala Muncunill.
El lugar es privilegiado porque está en la Rasa, delante de la Sala Muncunill.





 
No vull explicar el significat perquè trenca una mica la màgia del que seria un poema visual, però haig de dir  que m'encanten les gàrgoles pel seu poder de mantenir-se allà d'alt, sota les adversitats del pas del temps i de tot el que això comporta, espectadores de la història dels homes, de les seves virtuts i dels seus defectes.
Tinc una col·lecció de fotografies de gàrgoles que potser algun dia penjaré, però m'agradaria tenir temps per poder-les catalogar segons la localització.

No quiero explicar el significado porque rompe un poco la magia de lo que sería un poema visual, pero quiero decir que me encantan las gárgolas por su poder de mantenerse allá en lo alto, bajo las adversidades del paso del tiempo y de todo lo que eso conlleva, espectadoras de la historia de los hombres, de sus virtudes y de sus defectos.

Tengo una colección de fotografías de gárgolas que quizás algún día colagré, pero me gustaría tener tiempo para poderlas catalogar según la localización.