miércoles, 20 de junio de 2012

Bufff, sembla que tingui el meu "dear blog" oblidat, però és que hi ha tantes coses que he fet i volia penjar que, al final,  he preferit fer un petit resum amb fotos i comentaris:


Parece que tenga olvidado mi "dear blog", pero es que hay tantas cosas que he hecho y quería colgar que, al final, he preferido hacer un pequeño resumen con fotos y comentarios:



Volia fotografiar els brots de la primavera i va aparèixer l'aranya "chupacámaras". Quería fotografiar los brotes de primavera y apareció la araña "chupacámaras"
efectes de sabó. efectos de jabón


Fira Modernista






  La Cerdanya



Això va ser una passada... les escoles La Casona, Ponent i Roc Alabern de Terrassa van fer un treball conjunt perquè els nens d'educació infantil conèguessin la meva obra i després la van exposar en el Centre Cívic Maria Aurèlia Capmany.
Esto fué una pasada... las escuelas La Casona, Ponent y Roc Alabern de Terrassa hicieron un trabajo conjunto para que los niños de educación infantil conocieran mi obra y después lo expusieron en el Centro Cívico Maria Aurèlia Capmany.



Fent llàgrimes com la Rat. Haciendo lágrimas como Rat.
 





En aquest saquet van guardar els seus tresors recollits de la platja i la muntanya i, a més, un d'aquest tresors va estar una nit sota el coixí de cada nen o nena perquè s'omplís dels seus somnis... no es preciós? 
En este saquito guardaron sus tesoros recogidos de la playa y de la montaña y, además, uno de estos tesoros estuvo una noche debajo de la almohada de cada niño o niña para que se llenara de sus sueños... ¿no es precioso?


El tallers dels Amics Menuts participa en el projecte Centpeus, milpasos
http://projecte.centpeusmilpassos.net/





i fan la seva exposició
y hacen su exposición










 

En Joan Tamayo en representació d'Amics de les Arts i el Regidor de Cultura de l'Ajuntament de Terrassa, Amadeu Aguado, ens van acompanyar en la inauguració... moltes gràcies!    
 
Joan Tamayo en nombre d'Amics de les Arts y el Regidor de Cultura del Ayuntamiento de Terrassa, Amadeu Aguado, nos acompañaron en la inauguración... muchas gracias!