jueves, 15 de mayo de 2014

Dear Les Arenes II

Hi ha persones que diuen que en les escoles de la perifèria de Terrassa no es fan coses interessants, i més, si és pública. No sé si en totes serà igual, o potser, si dins una mateixa escola hi haurà cursos que funcionaran millor o pitjor. Però el que puc assegurar és que en el Cicle Superior de Primària de Les Arenes, hi ha un equip que es mereix tot un homenatge.

Durant les últimes setmanes he tingut el plaer de fer l'A prop de Barceló i de Chillida a 5è. i 6è. en aquesta escola i només he vist ganes de fer bé les coses malgrat els temps que vivim i un gran amor per l'alumnat.

Em trec el barret davant els tutors i tutores... i davant d'aquests nens i nenes que van ser, per un dia, veritables artistes.

I no estic ensabonant, és el que penso!

Hay personas que dicen que en las escuelas de la periferia de Terrassa no se hacen cosas interesantes, y más, si es pública. No sé si en todas será igual, o quizás, si dentro de una misma escuela habrá cursos que funcionarán mejor o peor. Pero lo que puedo asegurar es que en el Ciclo Superior de Primaria de Las Arenas, hay un equipo que se merece todo un homenaje.

Durante las últimas semanas he tenido el placer de hacer  "Cerca de Barceló y de Chillida" en 5.º y 6.º en esta escuela y sólo he visto ganas de hacer bien las cosas a pesar de los tiempos que vivimos y un gran amor por el alumnado.

Me saco el sombrero ante los tutores y tutoras... y ante estos niños y niñas que fueron, por un día, verdaderos artistas.

Y no estoy enjabonando, es lo que pienso!



Això d'explicar els buits és difícil d'entendre... però també d'explicar. Esto de explicar los vacíos es difícil de entender... pero también de explicar..







Per als que feu gravat trobareu que és una forma molt "cutre" de fer gravats, però d'una manera molt barata s'aprén el concepte de dibuixar i escriure a l'inrevés per aconseguir el resultat que vols en una estampació.
Para los que hacéis grabado encontraréis que es una forma muy "cutre" de hacer grabados, pero de una manera muy barata se aprende el concepto de dibujar y escribir al revés para conseguir el resultado que quieres en una estampación.